Zondag, nummer 2

9 augustus 2020 - Zakynthos, Griekenland

Het is weer zondag! Dus tijd voor weer een kerkdienst, met de helft van de groep bij ons in de kamer. Door onze logés zijn we al op de helft qua hoeveelheid mensen, haha.. Als ik wakker word is er aardig wat rep en roep.. Vertellen ze dat er net een aardbeving is geweest?! Serieus?? Echt niks van gemerkt! En waarom niet ?? Kan ik t eindelijk n keer meemaken in n veilige situatie.. Slaap ik er doorheen! Het is allemaal wat.. Er zijn er wel meer die het gemist hebben trouwens.. Nelleke sliep er ook doorheen en Willem dacht dat Maarten aan zijn bed aan het schudden was ofzo, hahah..

Na de dienst spelen we nog 30 seconds en deze keer is het heel spannend! 31 voor team 1 en 32 voor team 2 en ons team! So close! En een gelijk spel, dus moeten onze teams doorstrijden… dat duurt nog 3 rondes! Wij 4 goed, zij 4 goed.. Wij 3 goed, zij 3 goed.. Wij 3 goed.. Zij 4 goed.. En zo winnen we net niet,  maar wat een ontzettend leuke strijd!

Daarna zijn we er aan toe om naar het strand te gaan of te chillen. Dus als iedereen weg is trekken we snel onze zwemkleding aan.. En dan, hup naar het strand! Heelijk afkoelen in de Ionische zee!

Na het strand spoelen we ons af en gaan wordt er deze week door de andere kamers gekookt. Een aantal dames zijn volgens mij al de hele middag bezig, terwijl de heren rond een uur of 5 met ons van het strand af komen, haha. Maar rond 18.15 uur kunnen we lekker eten, hamburgers deze keer ! Toch ook wel gezellig om zo samen te koken en te eten. Na het eten hebben we nog even tijd om te chillen en dan om 8 uur is de avondsluiting. Deze keer zit ik bij Nienke, Maren, Karel en Jacolien. Een fijn groepje!  We hebben mooie gesprekken over vertrouwen op God en het zoeken naar God en tijd met hem besteden. En aan het einde bidden we met elkaar en voor elkaar. Erg mooi om te doen!

Daarna gaan we in groepjes spelletjes doen bij het zwembad. Dobble, Uno, Set.. Vanalles komt er voorbij.. Dan is het bijna 12 uur, dus tijd om ons klaar te make  voor Boomerang! Een verrassend grote groep gaat mee, haha. Eigenlijk ben ik heel moe, maar gezien mijn deal laat ik me natuurlijk niet kennen! Haha.. Dus om 00.00 uur gaan we met zn alle richting Boomerang.. Gezellig!! Het is weer heerlijk. Cocktail drinken, spelletjes spelen en een beetje gek doen met de twee meiden die er werken. Wel horen we dat er waarschijnlijk nieuwe maatregelen komen en alle horeca waarschijnlijk eerder dicht moet.. Maar deze avond kunnen we nog even ultiem genieten!

Na 1 a 2 drankjes is het weer tijd om naar het hotel te gaan. Daar staan we op de balustrade nog even de kletsen.. Er was vandaag wel her en der wat gedoe, waardoor ik een tijd met Marijn heb zitten praten en nu besluit nog even met hem op het balkon in rust te praten.. Na ongeveer een kwartier ga ik weer naar mn eigen hotelkamer en de meiden zijn nog wakker. Nelleke heeft ook last van het gedoe gehad, dus we zitten daar nog een tijd met elkaar over te praten. Goed om even onze harten te luchten voor het slapen gaan.. We eindigen met knuffels en dan is het bed tijd.. Tot morgen!