Banana Beach & Chill

10 augustus 2020 - Zakynthos, Griekenland

Vandaag gaan we naar een ander strand, namelijk Banana Beach. Dit is een plek waar veel watersport mogelijkheid is. Dus we stappen de bus in en gaan op pad naar het Zuid Oosten van het eiland. Als we daar aankomen zijn er allemaal verschillende soorten bankjes en bedjes enz. Ik ben best moe..en Marijn ook.. Net als Willem en Karel.. Dus lichtelijk verwend kiezen we er voor een soort hemelbed met matras. TE luxe, maar zo lekker !!

Hier liggen we even te chillen en dan duiken we het water in om af te koelen. We spelen nog een beetje met de bal over en uiteindelijk doet bijna iedereen mee, super leuk! Na een tijdje ga ik er uit en zit nog een tijdje met Willem te kletsen, terwijl andere op bananen en jetski's door het water scheuren. Dan bestellen we wat te eten als er nog een aantal het water uit zijn. Na het eten is het tijd voor een dutje vind ik, want ik ben best moe met zoveel leuke dingen telkens, met vrij korte nachten.. Helaas word ik een half uur later al weer wakker gemaakt, omdat we naar de bus moeten.. Erg jammer, want had zo nog 2 uur kunnen slapen op het heerlijke hemelbed.. Maar helaas..

We rijden terug met de bus en duiken dan nog even het zwembad in. Hier zit ik ook nog een tijd aan de kant van het water te chillen. Daarna even kort douchen en dan klaar maken voor de avondsluiting en daarna gaan we eten bij Ole Ole. Helemaal voorbereid loop ik samen met Willem voorop. We willen het tafeltje waar we als eerste eten krijgen, haha. Deze avond kiezen we goed en we krijgen al snel drinken en later ook eten. Super gezellig aan tafel en Ole Ole is ook echt goed eten!

Na het eten gaan we met bijna de hele groep naar Boomerang. We hebben vrij vroeg gegeten, dus zijn aardig op tijd ook bij Boomerang. Dat scheelt echt, want zo heb je veel meer aan je avond. We kletsen wat en spelen wat spelletjes.. Dan ben ik echt heel moe.. Dus als een van de eerste ga ik richting mn bed.. Heerlijk om een nacht goed te slapen, zodat ik de laatste dag nog een beetje energie heb om te genieten ;)

Tot morgen ! De laatste dag alweer..

1. Riëtte Perdok:
    12 augustus 2020
    Leuk idee voor in je tuin 🤩