De volgende reis begint bijna...

18 juli 2018 - Ijsselmuiden, Nederland

Nog één dag.. Nog 2 uurtjes werken.. Nog één nachtje slapen..

Heerlijk toch? Dat aftellen.. Ik word er altijd heel vrolijk van! Deze keer ging het allemaal heel snel. Afgelopen vrijdag de bruiloft van Jeroen en Lindy.. Daar telden we weken naar af.. En toen dat voorbij was, was het in één keer zaterdag. Toen was het nog maar 5 nachtjes! De schrik zat er goed in, want ik had nog heel weinig voorbereid. "Kak, ik moet nog heel veel doen!"

Gelukkig stond er zondag op de planning om met Evi naar de Decathlon te gaan. Dit gaf mij de kans om te schakelen van de bruiloft naar onze reis. En oh, wat hou ik van de Decathlon. Zo veel leuke spullen!! En nog aardig betaalbaar ook. Een perfecte plek om de nodige spullen voor de reis te halen. Wandelschoenen, sandalen, regenjas, waterdichtzakje, sporttopje, korte broek enz enz enz..

Tegen de tijd dat we de Decathlon uitkwamen was mijn mindset volledig gericht op de vakantie, gelukkig! We besloten om heerlijk af te sluiten met een pizza in Deventer en daar nog even een goede paklijst te maken. Nou, als we nu niet klaar zijn voor de vakantie...

En toen, nog 3 daagjes werken.. Lokaal opruimen, rapportvergaderingen, laatste musicallesjes... Het einde van het schooljaar is nu echt in zicht! En het begin van de vakantie dus ook!! Nog één nachtje... Alleen nog mn twee uur musicallesjes... En dan .. Hopelijk morgen geen revisie, want anders moet ik als nog in de ochtend naar Lelystad.. En dan.. Morgen rond half 3 richting Schiphol.. Dan gaat het echt gebeuren.. Oh mennn!!! Stiekem vind ik het super spannend!! Maar vooral heel erg leuk!!!

Voor het eerst Europa uit.. Eindelijk!! Voor het eerst 3,5 week rondreizen in een totaal andere cultuur.. 3,5 week reizen met een van de liefste meisjes van deze wereld. Ik kan serieus niet wachten!!! Laat maar komen!

Op naar Singapore, Maleisie en Thailand!

1. Riëtte Perdok:
    SUPER leuk. Maar we gaan je wel missen 😘
  2. George Widener:
    18 juli 2018
    Super leuk zeg!! Gaat een schitterende reis worden! Ben ooit in Thailand geweest. Waar ga je precies heen?!
  3. Kees Smits:
    18 juli 2018
    Wat super, Ina, weer een wereldtrip! Ik ga je zeker weer 'volgen'.
    Ga je weer in je uppie? Stoer!
    Ik wens je een heel mooie en veilige reis!
    Hartelijk, Kees
  4. Herma:
    18 juli 2018
    Stoer Ina!! Mocht ik je niet meer zien: geniet!!!
  5. Jorien:
    18 juli 2018
    Oh zoo leuk!! En super spannend! Heel veel plezier meis 😘. En ik zie uit naar je blogs 🤗.