First trip!

30 juli 2017 - Deventer, Nederland

Dag 1:

En zo is mijn reis vandaag voorzichtig aan begonnen. Vanochtend afscheid genomen van m'n huisje, backpack in de auto en naar de kerk gereden. Daar na de dienst afscheid genomen.. heel gek.. direct uit de kerk op vakantie .. maar wel, want nu was er tenminste iemand om afscheid van te nemen . Haha. Toen auto bij Jeroen en Lindy gedropt, terwijl zij nog in Parijs zitten.. ja, verrassing.. mijn auto heeft weer eens kuren .. probleem dus even bij Jeroen neer gezet en zelf snel vertrokken voor m'n vakantie. Haha.. Bus naar het station, trein naar Deventer en bus naar Evi. M'n eerste reisje zit er op.. minimaal nog en gewoon met m'n OV-kaart, maar het begin is er!

Bij Evi betekent lekker chillen. Hangen op de bank en kletsen. Heerlijk begin van de vakantie.. en de zon gaat ook nog even schijnen! Lijkt net echt vakantie, Haha. Na een kort moment van Just Dance, nog meer bankhangen, wordt er door catering Evi en Lucas een heerlijke maaltijd gemaakt. Na het eten kijken we een film.. Een mooie maar moeilijke film. Heel fijn om soms te kunnen bespreken wat er nou precies gebeurd, want ik snap het niet altijd. Tis wel een gave film. Tip dus : Arrival. Een film over buitenaards leven die niet eng is.

Goed. De rest van de avond vullen we met kletsen en een hele reeks CSI dat op tv is. Dan maken we ons klaar om te slapen. Best een prima eerste dagje. En morgen begint de reis echt! Dan komt vast ook meer het vakantie gevoel.

Ik heb er zin in! Kan niet wachten Berlijn, here we come !

1. Suzan:
    Geniet ervan! stoere meid
    xx
  2. Oma Ina.:
    31 juli 2017
    Veel plezier! Pas goed op jezelf!
  3. Riëtte Perdok:
    31 juli 2017
    Veel plezier en we kijken uit naar je blog in Berlijn