Tijd voor een nieuw verhaal

28 juli 2017 - Ijsselmuiden, Nederland

Nou, daar gaan we weer!

Afgelopen week moest er nog van alles geregeld worden.. Want zo'n vakantie is het vooruitzicht is hartstikke leuk.. Maar dan bedenk je in een keer dat je ook nog allemaal huisdieren hebt die een plekje moeten. En eigenlijk wil je ook nog wel wat aan de tuin doen.. En ach, dan krijgt de auto ook nog kuren.. Gelukkig ga ik niet met de auto op vakantie.. Maar gelukkig kan ik zeggen dat dit nu allemaal geregeld is. Huisdiertjes hebben een ander verblijf en de tuin is netjes aan kant.. Zelfs de auto staat weer bij de deur, ook al ben ik er nog niet zeker van of het wel helemaal goed gaat.. Maar voor nu.. Rust!

Rust in mijn hoofd.. Rust in huis.. Eigenlijk vooral rust om me nu druk te kunnen gaan maken over reis.. Want die begint over 2 nachtjes al !! Whaaah!! Deze week is echt voorbij gevlogen!! Het is al vrijdag en zondag begint de reis al! Ja ja.. Ik weet het maandag ga ik het land pas uit, maar toch begint zondag mijn reis al.. haha. Ook dat heb ik net nog last minute geregeld. Haha..

En ja, afgelopen week is mij meerdere keren gevraagd of ik ook weer een blog ga bij houden.. Super leuk om die vraag te krijgen! Ik kan het dan ook niet laten om ook deze reis een blog te schrijven. En dat terwijl de vorige nog steeds niet helemaal uitgewerkt is tot een mooi boek.. Ook nog work in progress.. Maar ach.. Komt vanzelf, haha.

Voor nu is dit dus de eerste post.. Als test en een eerste update over de voorbereidingen.. Hopelijk gaat het nou ook eindelijk eens voelen alsof ik op vakantie ga, want dat gevoel is nog ver weg..

P.S. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

P.P.S. Voor inpakken Vlog, zie video's! :)

1. Jorien:
    30 juli 2017
    Jaa leuk!! Weer een blog! ik hoopte het al! :D. Super leuk dat we je op deze manier weer kunnen volgen. Fijne vakantie lieverd, geniet er van!
  2. Riëtte Perdok:
    30 juli 2017
    Yweeeeeh nu kan ik weer genieten van je belevenissen en iedere dag weer uitkijken naar het leermoment 's avonds. Heel veel
    plezier en een fijne vakantie. Pas op jezelf
  3. Ina van Han:
    31 juli 2017
    Fijne vakantie! !
  4. Mieke Hogenhout:
    1 augustus 2017
    Leuk Ina, om weer te genieten van jouw reisverslag! Doe voorzichtig en geniet er van! Liefs van ons