Fin de Semana 2

7 augustus 2022 - Málaga, Spanje

Happy sunday !

Vandaag slaap ik wederom weer uit en chill nog n tijdje in bed. Lekker een luie vakantie. En gisteren was het vrij laat, dus kan mn slaap wel gebruiken. Eenmaal uit bed eet ik mn ontbijtje en hang dan nog wat op mn kamer. Ik maak nog wat oefeningen in mn werkboek en ga dan de deur uit, op naar het strand.

Alice en Sacha zijn ergens op n strand wat kilometer verderop, dus ik neem een elektrische step en ga ook die kant op.

Bijna een half uur ben ik onderweg met de step, ipv t kwartiertje wat maps aangaf.. maar blijkbaar verwacht maps dat ik 2x zo snel fiets als dat ik met deze step ga, haha. Dat ding is niet goed. Maar goed, ik kom er! Ik parkeer de step en zoek ze op. Gelukkig vind ik ze snel. Stap 1 is weer afkoelen in het water, daarna lekker zonnen en wat kletsen. Op het strand liggend luister ik nog een oude preek terug, zodat ik toch nog wat mee krijg, haha. En daarna knutsel ik mn telefoon kunstig in mn staart, zodat ik muziek op mn oortjes kan luisteren terwijl ik in het water ben, haha. Lekker zwemmen met Hillsong in een oortje, best goed vertoeven dit, haha. Natuurlijk gaat de muziek later weer weg en klets ik nog wat met Alice en Sasha. En zo maken we de tijd weer makkelijk vol tot een uur of 7.

Dan ben ik wel toe aan een douche dus ga weer richting Malaga centrum, deze keer met de bus. De bus heeft airco en is n stuk sneller en goedkoper, dus volgende keer ook maar op de heen weg, mocht het nodig zijn, haha. Al denk ik t niet, want het was gewoon n strand, niet perse iets bijzonders. Twas wel echt zand, op zich wel fijn.. maar mn handdoek is daardoor wel echt vies en mn lijf ook. Die steentjes kun je wat dat betreft beter afvegen enz.

Eenmaal terug in Malaga loop ik langs te winkel om 2 flessen water, tomaten en pasta te halen. Ik neem ook nog een halve galia meloen mee, lekker en goed voor de vitamines. In het totaal moet ik 2,73 afrekenen, haha ! Das nog eens leuk boodschappen doen.

Dan loop ik naar het appartement, stop de boodschappen weg en stap onder de douche, fijn! Na de douche maak ik een pastasalade, want mn buik knort inmiddels flink. Met mn pasta salade ga ik lekker op het balkonnetje zitten. Daarna een kop thee en nog wat Spaans oefeningen. Dan werk ik mn nagels weer bij en kijk ik nog 1,5 aflevering La Casa de Papel.

Daarna is het toch echt bedtijd, dus welterusten!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl