Chill day !

4 augustus 2020 - Zakynthos, Griekenland

Vandaag staat er dan eindelijk een echte rustdag op de planning ! Geen excursies, diensten of wat dan ook.. gewoon niks! Nou ja, er is een excursie, maar ik ga niet mee. Nelleke en Gerdina wel, Maren en ik niet.. Dus eindelijk weer echt uitslapen! Helaas komen om 10.30 uur de schoonmaaksters binnen.. Ik weet t, helemaal niet super vroeg.. Maar het is elke dag 2 uur of later en weer op tijd eruit… dus gemiddeld heb ik 5 a 6 uur slaap op een dus.. Dus had graag een keer meer geslapen! Maar aardig uitgeslapen gaan we uit bed en gaan op het balkon lekker zitten ontbijten.. Genieten dit!

Dan duiken we het zwembad in, waar al meer mensen zich bevinden. Heerlijk, zo'n late ochtend duik! Het is erg gezellig in het Zwembad en we wisselen af tussen zwemmen en luieren op de bedjes bij het zwembad.. Wat een heerlijk relaxte dag vandaag! Het is zelfs zo lekker en we zijn zo lui, dat we bij het zwembad blijven hangen en daar nog steeds zijn als de bus van de excursie terug komt. Gerdina en Nelleke kleden zich snel om en springen ook het zwembad in. Nog meer gezelligheid!

Wat minder leuk is, is dat ik eerder al bericht kreeg van Anneke over mijn konijn, Bella. Ze heeft een dikke bult op haar buik en gaat vandaag naar de dierenarts.. aan het eind van de middag appt Anneke.. Het is een opengebarste tumor.. Er zal dus een flinke operatie moet komen, of ze zal ingeslapen moeten worden.. maar zo'n operatie is super heftig voor zo'n beestje...dus genoeg stof om over na te denken.. In elk geval is het fijn om nu Gerdina, Maren en Nelleke om me heen te hebben, voor troost en om mijn verhaal kwijt te kunnen.. Als ik weer wat van de schrik bekomen ben duik ik weer het zwembad in voor wat afleiding. Die kan ik wel gebruiken..

Om 7 uur is het weer tijd voor de avondsluiting. Maren heeft gister een gitaar gefikst bij de buren. Dus deze keer probeert ze een nummer te begeleiden met gitaar. Helaas lukt dat niet helemaal en als t daarna probeer zet de groep te hoog in.. dus voor vandaag laten we t maar zo.

Daarna lopen we naar Syrtaki om te eten. Hier staat pasta/pesto op de kaart. Heerlijk! Na het eten gaan we nog met n aantal cocktails drinken bij Boomerang, maar natuurlijk niet voordat we met n aantal de zee weer induiken ! Heerlijk dit. Daarna bestellen we onze cocktails en blijkt het zwembad daar nog open te zijn en het is nog een verwarmd zwembad ook! Zo lekker dit !! Dus daar duiken we met de zwemgroep in. We krijgen onze cocktails daar zelfs geserveerd ! Er zijn ook nog twee jongentjes in het water. Die hebben een opblaasbare bal, dus daarmee gaan we overspelen . Wat een gezelligheid dit !! Zo hangen we eigenlijk de hele avond nog in het zwembad, met onze cocktails.. ja ja, zwaar leven hebben we toch haha.. Eenmaal uit t bad storten Maren en ik qua energie vrij snel in, haha.. Dus we gaan weer richting het hotel.. Wat een top avond was dit weer !

1. Oma Ina.:
    9 augustus 2020
    Wat akelig, dat bericht over je konijn. Ze is wel in goede handen bij Anneke. Ja meid, een huisdier is genieten maar ze moeten niet ziek worden. Sterkte!