Chill dag 2

6 augustus 2021 - Caniço, Portugal

Dag 9

Vandaag is ook weer n heerlijk relaxte dag. Vandaag heb ik met Job, Gerrieke, Marloes en Heleen afgesproken om lekker te ontbijten bij het hotel. Om half 10, want we willen zo laat mogelijk ontbijten en het ontbijt is tot 10 uur, dus zo kunnen we nog precies 2 rondes doen. Heerlijk weer, zo'n uitgebreid ontbijt! Ook vandaag weer echt smullen.

Daarna claimen we gelijk even wat ligbedden bij t zwembad, want t gaat hard. Job en ik houden eerst de wacht en als de rest omgekleed terug komt gaan wij ons snel omkleden. En daarna ploffen we dus heerlijk op t bedje neer, terwijl een deel van de groep actief aan het canyoningen is. Ik heb vandaag mn badpak aan, met mn korte broekje, want ik heb gister mn buik en billen wat verbrand helaas.. dus nu zorg ik er maar voor dat die onderdelen geen zon te zien krijgen. En zo liggen we n beetje, duiken we even t water in.. Ik blaas eindelijk mn zwemband eens op, die ik ook mee had, en lig daar n flinke tijd heerlijk mee te dobberen in t zwembad..

Rond n uurtje of 3 krijgen we honger en gaan we lunchen bij de barretje bij t zwembad. Ik ben de laatste tijd al zoveel troep aan t eten.. mn lichaam is er wel klaar mee.. dus ik kies voor de salade ! Ook erg lekker :) en mn lichaam is vooral erg blij. Daarna is t ook langzaam aan tijd om rustig te gaan douchen en chillen. Goeie voorbereiding om n uitdagende dag morgen, zulke niks-doen dagen.

'S avonds eten we bij de pizzeria, met n klein clubje, omdat ongeveer 1/3e van de groep zin had om zelf te koken. Vandaag eet ik spaghetti met garnalen, heerlijk weer !! Goed eten, bij La Carbonara :) Daarna gaan we weer lekker wat drinken in het hotel, bij t zwembad. De klagende mensen zijn gelukkig weg en we maken uit voorzorg nu vaak kleine groepjes, dus gelukkig komen we de avonden nu zonder klachten door. Dat maakt de hele situatie een stuk gezelliger ;)

Deze avond zitten we ook niet super lang. Morgen moet n deel van de groep om 07.15 paraat staan, ik ook, dus om 12 uur taaien we met die groep af, zodat we n goeie nacht kunnen maken.

Slaaplekker!

1. Riëtte Perdok:
    9 augustus 2021
    Wat zie er goed uit Ina haha
  2. Oma Ina.:
    9 augustus 2021